FANDOM


KOCB, virtual channel 34 (UHF digital channel 33), is a CW-affiliated television station licensed to Oklahoma City, Oklahoma, United States. The station is owned by the Sinclair Broadcast Group, as part of a duopoly with Fox affiliate KOKH-TV (channel 25). The two stations share studios and transmitter facilities on East Wilshire Boulevard on the city's northeast side (situated to the adjacent east of the respective studio facilities of the duopoly of CBS affiliate KWTV-DT [channel 9] and MyNetworkTV affiliate KSBI [channel 52], and the Oklahoma Educational Television Authority [OETA] PBS member network).

On cable, KOCB is available on Cox Communications channel 11 (standard definition) and digital channel 711 (high definition) and AT&T U-verse channels 34 (standard definition) and 1034 (high definition) in the Oklahoma City metropolitan area, and on channel 11 on most cable systems elsewhere within the Oklahoma City DMA.

HistoryEdit

As an independent stationEdit

The UHF channel 34 allocation in Oklahoma City was contested between two groups that competed for the Federal Communications Commission (FCC)'s approval of a construction permit to build and license to operate a new television station. Rockford, Illinois-based General Media Corporation filed the initial application on January 24, 1977. Later, on April 12, Oklahoma City Broadcasting, Inc.—majority owned by veteran television station manager and production director Ted F. Baze (who served as station manager at WPHL-TV in Philadelphia at the time of the filing, and, as channel 34's original vice president and general manager, appeared in some on-air promotions), and co-founded with Oklahoma City-based businessman James H. Milligan and local real estate broker Ina Lou Marquis—filed a separate application. The FCC granted the permit to General Media (which would own the station through a direct subsidiary, Seraphim Media Corp.) on March 2, 1979, shortly after Seraphim reached an agreement with Oklahoma City Broadcasting that gave the latter a 20% ownership stake in the station in exchange for the Baze-led group dismissing its license application. Shortly after obtaining approval for the permit and license, the General Media/Baze consortium chose to request KGMC (which was chosen as a reference to Seraphim's corporate parent) as the television station's call letters.

The station first signed on the air at 7:00 a.m. on October 28, 1979; KGMC's first broadcast was a half-hour religious program hosted by evangelists Tony and Susan Alamo, which aired as part of the station's initial schedule. It was the fifth commercial television station and second UHF station to sign on in the Oklahoma City market, as well as the second independent station to launch in the market (and in Oklahoma, as a whole). Because Blair Broadcasting had converted educational independent KOKH-TV [channel 25, now a Fox affiliate] to a commercial entertainment format four weeks earlier on October 1, KGMC narrowly missed being the first commercial station to have signed on in the market since ABC affiliate KOCO-TV (channel 5) debuted 25 years earlier (as Enid-based KGEO-TV) on July 2, 1954. (KGMC would gain another independent competitor when the Gene Autry-controlled Golden West Broadcasters signed on KAUT [channel 43] on October 15, 1980, a station which initially launched with programming from subscription television service Video Entertainment Unlimited (VEU) seven nights a week and on weekend afternoons; three weeks later on November 3, KAUT expanded its schedule to include an afternoon rolling news block and a limited amount of syndicated entertainment programs on weekdays during the daytime hours.) The station originally operated from studio and office facilities located at 1501 Northeast 85th Street (near Britton Road and Eastern Avenue, .25 miles [0.40 km] southeast of KOCO's present-day studio facilities) in northeastern Oklahoma City. Originally broadcasting daily from 6:30 a.m. until 1:00 a.m., KGMC-TV initially maintained a programming format consisting of a mix of cartoons, classic sitcoms, westerns and drama series, religious programs and some older movies.

On December 7, 1982, Oklahoma City Broadcasting purchased 80% of Seraphim Media for $5.2 million in stock, in exchange for increasing the Baze-led group's interest in KGMC to 85%; the transaction was finalized on April 20, 1983. Then, in December 1983, Baze sold 85% of Oklahoma City Broadcasting to the Beverly Hills Hotel Corp. (owned by New York City financier Ivan Boesky) for $7 million. On September 3, 1986, three months before he was sentenced to a three-year prison term on stock fraud and insider trading charges, Boesky transferred direct control of KGMC-TV to wife Seema Boesky. Investigations launched by the FCC and the U.S. Securities and Exchange Commission into the transfer and other potential improprieties concerning the Boeskys' ownership of KGMC revealed that the transfer was not disclosed until mid-December, that the Boeskys did not seek FCC approval of the transfer before its consummation, and that they had effective control of the license through a voting trust created two years before Ivan purchased the station that was never disclosed to the FCC. Seema (who blamed the issue on "too many layers of lawyers" being involved in the family's business interests), in requesting that the FCC withhold considering revocation of the license, proposed selling KGMC to a minority-owned group per the FCC's "distress sale" policy (which allowed stations at risk of losing their license to be purchased by a qualified minority buyer at a discount) in proposals seeking to dissolve Beverly Hills Hotel Corp.

Financial troubles and stabilityEdit

Despite just barely ranking as a top-40 Nielsen market at the time, the Oklahoma City market did not have enough television-viewing households to support what were essentially three independent stations, nor was there a supply of programming on the syndication market that could sufficiently fill their respective schedules. By the late 1980s, channel 34 was suffering financially, having rarely turned a profit, and incurring debt on programming and operational expenses. In the summer of 1988, Visalia, California-based Pappas Telecasting Companies proposed a deal with Busse Broadcast Holdings (a trust company created independently of Gillett Holdings in the name of broadcasting executive George N. Gillett Jr.'s children) to purchase KOKH. KOCB's financial situation led it to get involved in the complex $30-million asset transfer proposal, in which Pappas would have acquired the programming inventories of both KGMC and KAUT (including channel 43's Fox affiliation rights) and integrate many of their acquired programs onto channel 25's schedule, solidifying KOKH's status as the market's dominant independent. Simultaneously, Seraphim Media would donate the license and certain intellectual assets of KGMC to the Oklahoma Educational Television Authority (OETA)—with the intent of converting it into a PBS member station—for $1 million, with Pappas acquiring equipment and property assets owned by the station for an additional $1 million. Heritage Media (through its Rollins Communications subsidiary) would sell KAUT to a religious broadcaster in turn, which would convert that station to a non-commercial religious format.

Governor Henry Bellmon voiced concerns with OETA's involvement in the transaction, suggesting that the purchase of a second Oklahoma City station would result in the authority, which had limited appropriations to adequately operate its existing state network as it stood, constantly requesting additional state funding. On August 17, 1988, OETA submitted an FCC application to purchase KGMC, after, in advance of a fundraising deadline set for that date, Pappas offered to provide a $1 million contribution toward purchasing the station, contingent upon the company completing the KOKH purchase. OETA would restructure the plan after its Board of Directors voted against the KGMC proposal the following month. On November 1, 1988, Cleveland, Ohio-based Maddox Broadcasting Corp. (an African American-owned group run by media executive Chesley Maddox) announced it would buy KGMC from General Media for $3.6 million, including certain intellectual assets that Pappas Telecasting would not acquire under the asset proposal (such as transmitter facilities, studio equipment and licenses) worth $2.6 million. Concurrently, Heritage Media announced it would sell KAUT to the OETA for $1 million (along with assets worth $7.75 million and a non-compete agreement worth $500.000). Pappas would also lease the KAUT transmitter facility to OETA for 25 years for an annual operating fee of $1, and contribute an additional $1 million should the acquisition be completed.

Per the plan, KGMC, under Maddox ownership, planned to carry between 15 and 18 hours of Home Shopping Network (HSN) programming (which, via its Home Shopping Spree broadcast service, was already airing as overnight filler programming on the station) and six hours of religious programs per day, along with some children's and barter-syndicated entertainment programs. Although OETA planned to fund the conversion of channel 43 partly through start-up grants (including a $75,000 award by KOCO-TV management), in a move that hamstrung its attempt to acquire KAUT, the Oklahoma Legislature incorporated stipulations into the bill appropriating OETA's funding for FY1990 that prohibited the use of state funds "for any operational or capital expense of the proposed second educational television channel in Oklahoma City" and from proposing any additional funding to finance the acquisition if it did not obtain sufficient funding from private sources. In late January 1989, Busse management denied Pappas's request to extend the completion deadline for the purchase past its scheduled January 31 deadline. The entire transaction fell through on February 3, when Busse formally terminated the purchase agreement with Pappas. Just three days earlier, the FCC had also dismissed the respective transfer applications for KGMC and KAUT. All three stations continued competing as entertainment-based independents until August 1991, when Heritage initiated a downscaled version of the aborted Pappas proposal, taking over the operations of KOKH and moving most of the programming as well as the Fox affiliation rights held by KAUT—which Heritage donated to OETA, which converted it into a PBS station—to channel 25.

Whereas KOKH remained relatively profitable and KAUT had been experiencing a modest uptick in its ratings under its Fox affiliation, KGMC struggled mightily. On February 9, 1989, amid an unsustainable debt amount of $9.168 million, Oklahoma City Broadcasting filed for Chapter 11 bankruptcy protection. Separately, Baze sought to acquire control of the station's license and the controlling stock interest held by Boesky; the FCC granted approval of the transfer on January 5, 1990. In March 1991, the U.S. Bankruptcy Court for the Western District of Oklahoma approved Oklahoma City Broadcasting's reorganization plan, in which the company would pay most of its creditors in full with interest within 21 months of its signing. On September 24, 1990, the station's call letters were changed to KOCB, in reference to parent licensee Oklahoma City Broadcasting; the base "OCB" letters were alternatively used for the station's promotional slogan, "Oklahoma City's Best," which it used from that point until January 1998. (The KGMC call letters are now used by an Estrella TV-affiliated television station in Clovis, California.) During this time, KOCB adopted a very sophisticated on-air look for an independent station in a mid-sized market, using CGI graphics of near network-quality.

On September 18, 1993, Oklahoma City Broadcasting sold KOCB to Pittsburgh-based Superior Communications, Inc. (owned by broadcasting executives Albert M. Holtz and eventual Nexstar Media Group founder Perry A. Sook, the latter of whom also served as KOCB's president and general manager during Superior's stewardship of the station) for $11 million. That month, the station also began airing programming from the Prime Time Entertainment Network (PTEN) syndication service.

Network affiliationEdit

As a UPN affiliateEdit

On October 22, 1994, Paramount Television and Chris-Craft/United Television announced that they had reached an agreement with Superior for KOCB to serve as the Oklahoma City charter affiliate of the United Paramount Network (UPN). Once it affiliated with the fledgling Paramount/Chris-Craft-owned network at its launch on January 16, 1995, KOCB—which retained the "TV-34" branding it implemented the year prior, at which time the station adopted a logo and graphics package originally created for then-independent KTVT [now a CBS owned-and-operated station] in Dallas–Fort Worth in 1993—continued to fill the 7:00 to 9:00 p.m. time slot with feature films and some first-run syndicated programs. (UPN offered prime time programs only on Monday and Tuesday nights at launch, before expanding to additional nights between September 1996 and September 1998, when it began programming a five-night-a-week schedule through the extension of its offerings to Thursday and Friday nights.)

Alongside UPN prime time programming and a blend of cartoons and a few live-action children's shows acquired via the syndication market and The Disney Afternoon syndication block (which had moved to channel 34 from KOKH the year prior), KOCB initially carried some recent off-network sitcoms and drama series, movies in late-night and on weekends (including the UPN Movie Trailer, a supplemental weekend film package that premiered in September 1995, and was eventually replaced by a same-week repeat block of drama and reality series aired by the network), and some first-run syndicated shows. Most of the PTEN schedule (a service founded by Chris-Craft/United, in conjunction with Time Warner) ceased being carried by KOCB at that time as well. The station's children's programming inventory expanded in September 1995, when UPN launched a competitor to Fox Kids, UPN Kids (which began with a Sunday morning block, before expanding to include a weekday morning block in September 1997).

On March 4, 1996, Hunt Valley, Maryland-based Sinclair Broadcast Group acquired KOCB and Fox affiliate WDKY-TV in Lexington, Kentucky from Superior Communications for $63.5 million; the cash and stock transaction was finalized two months later on May 8.

As a WB affiliateEdit

On July 14, 1997, Sinclair and Time Warner announced the signing of a ten-year, $84-million agreement to switch the affiliations of KOCB and five other stations that Sinclair either owned directly or operated through local marketing agreements with Glencairn, Ltd. (now Cunningham Broadcasting)—UPN affiliates WPTT-TV (now MyNetworkTV affiliate WPNT) in Pittsburgh, WNUV (now a CW affiliate) in Baltimore, WSTR-TV (now a MyNetworkTV affiliate) in Cincinnati, KRRT (now CW affiliate KMYS) in San Antonio and independent station WBSC-TV (now MyNetworkTV affiliate WMYA-TV) in Greenville, South Carolina—to The WB, in exchange for extending existing contracts for its WB affiliates in Milwaukee and Birmingham. UPN attempted to block Sinclair's affiliation pact with The WB through lawsuits that co-parent Paramount/Viacom filed in district courts in Baltimore (near Sinclair's suburban Hunt Valley headquarters) and Los Angeles, on grounds that Sinclair had struck the deal without notifying UPN in writing that it would terminate the affiliations on the affected stations. A summary judgment issued by the Baltimore City Circuit Court on December 8, 1997, in favor of Sinclair allowed the stations to begin switching to The WB starting on January 15, 1998.

The planned WB switch elicited complaints from Star Trek fans who would lose the ability to watch Star Trek: Voyager as UPN had yet to line up an Oklahoma City affiliate to replace KOCB. Many area residents that did not have either an outdoor antenna to attempt to receive UPN affiliates from Tulsa (KTFO-TV [now MyNetworkTV affiliate KMYT-TV]) or Sulphur (KOKT-LP) or a satellite subscription to either Dish Network or PrimeStar (which carried New York City owned-and-operated station WWOR-TV [now MyNetworkTV owned-and-operated station] as a default UPN feed) had to resort to acquiring episodes of Voyager and other UPN shows through tape trading during the second half of the 1997–98 season. On January 8, 1998, two weeks before KOCB switched to The WB, Viacom's Paramount Stations Group subsidiary reached an agreement to purchase KTLC from the Oklahoma Educational Television Authority—which planned to use the proceeds from the sale, which was made possible because OETA maintained the commercial classification of the channel 43 broadcast license after the Heritage Media donation, to fund the construction and sign-on of the digital broadcast transmitters of KETA-TV and its repeaters before an FCC-mandated deadline in December 2003—for $23.5 million.

Channel 34—which, accordingly, adopted "WB34" as its branding—became the market's WB affiliate on January 18, allowing area viewers who did not have a cable or satellite subscription to watch that network's programs for the first time. (Dating to the network's January 1995 launch, The WB had been available locally on Cox Communications, Multimedia Cablevision, and other local cable and satellite providers through the superstation feed of Chicago affiliate WGN-TV [now conventional basic cable channel WGN America].) UPN programming would not return to the Oklahoma City market until June 15, 1998, when Paramount converted channel 43 into UPN owned-and-operated station KPSG (which reverted to its original KAUT-TV call letters that November). Channel 43 was originally scheduled to join UPN on June 1, but its switch back to a general entertainment format was postponed until June 13, and then to June 15 because of technical difficulties and delays in finalizing the Paramount sale (the issues leading to the second postponement were unrelated to a tornado outbreak that hit central Oklahoma on the evening of the 13th).

On February 4, 1998, Sinclair exercised an option to buy KOKH-TV from Sullivan Broadcast Holdings for $60 million; the deal preceded Sinclair's $100-million cash and debt acquisition of Sullivan's 13 television stations on February 24, a transaction that was finalized on July 1. (Ironically, Sinclair's ownership of KOCB had prevented the company from acquiring KOKH in 1997, forcing the latter's sale to Sullivan.) Under the terms of the deal, Sinclair entered into a local marketing agreement with Sullivan (which the company retained as a separate entity to operate KOKH and three other Sullivan-owned Fox affiliates, WTAT-TV in Charleston, South Carolina, WVAH-TV in Charleston, West Virginia and WRGT-TV in Dayton, Ohio) to take over the operations of KOKH. This arrangement placed KOCB in the unusual position of being the senior partner in a virtual duopoly with a Big Four network affiliate (in most virtual or legal duopolies, an affiliate of one of the four major networks normally serves as the junior partner).

In the spring of 1998, Glencairn, Ltd. announced that it would acquire KOKH and assume rights to the LMA. The family of Sinclair founder Julian Sinclair Smith—led by his widow, Carolyn Smith, who would assume full control of Glencairn from its founder two years later—owned 97% of Glencairn's stock, which would have effectively made the KOKH/KOCB combination a duopoly in violation of FCC rules of the time. Glencairn—which was to be paid with Sinclair stock for the purchases—owned eleven television stations throughout the United States that Sinclair operated under local marketing agreements, and subsequently announced plans to sell five of its stations to Sinclair outright. This prompted Rainbow/PUSH (a civil rights organization headed by Jesse Jackson) to file petitions asking the FCC to deny approval of the transaction, citing concerns over a single company holding two broadcast licenses in one market and arguing that Glencairn passed itself off as a minority-owned company (its founding principal owner and original president, former Sinclair executive Edwin Edwards, is African American) while acting as an arm of Sinclair, and used the LMA to gain control of the station. The FCC levied a $40,000 fine against Sinclair in December 2001 for illegally controlling Glencairn, although it chose to approve the acquisitions. However, as noted in a 2003 ruling on the matter by the United States Court of Appeals for the District of Columbia Circuit, the issue involving KOKH was rendered somewhat moot, as on August 5, 1999, the FCC began allowing broadcasters the ability to form duopolies between television stations, provided that eight independent owners remain once a duopoly is formed and one of the stations does not rank among the four highest-rated in the market.

On November 17, 1999, the deal was restructured to allow Sinclair to acquire KOKH from Sullivan Broadcasting directly as part of a $53.2 million cash and debt forgiveness acquisition involving four other stations—Mission Broadcasting-owned UPN affiliates WUXP-TV in Nashville and WUPN-TV (now MyNetworkTV affiliate WMYV) in Greensboro, North Carolina, and Montecito Broadcast Group-owned independent station KFBT (now CW affiliate KVCW) in Las Vegas—and the acquisition of five stations from Glencairn in an $8-million all-stock purchase; the deal created the market's first legal television duopoly between KOKH and KOCB. Channel 34 subsequently vacated its original facility on Northeast 85th, and relocated its operations one mile (1.6 km) south-southwest to KOKH's studio on East Wilshire Boulevard and Northeast 78th Street. In September 2002, KOCB changed its branding to "The WB Oklahoma City," de-emphasizing its UHF channel 34 allocation in part because many central Oklahoma residents viewed the station primarily on cable or satellite (most area cable providers, including Cox Communications, carry KOCB on channel 11).

As a CW affiliateEdit

On January 24, 2006, WB network parent Time Warner (through its Warner Bros. Entertainment division) and UPN parent company CBS Corporation announced that they would dissolve the two networks to create The CW, a joint venture between the two media companies that initially featured programs from its two predecessor networks as well as original first-run series produced for the new network.[79][80] On May 2, 2006, in a joint announcement by the network and Sinclair, KOCB was confirmed as The CW's Oklahoma City charter affiliate. Since the network chose its charter stations based on which of them among The WB and UPN's respective affiliate bodies was the highest-rated in each market, KOCB was chosen to join The CW over KAUT-TV as it had been the higher-rated of the two stations at the time of the agreement's signing (the station had ranked as The WB's most-watched station overall during the 2004-05 season).

Incidentally, KAUT was erroneously mentioned as one of several former soon-to-be-former UPN affiliates owned by CBS Television Stations that would join The CW at its launch, a statement that was later retracted on account of Viacom having sold channel 43 to The New York Times Company on September 14, 2005, four months prior to the CW launch announcement. KAUT's status was left undetermined until August 22, when an email sent by station management confirmed that KAUT would become the market's affiliate of MyNetworkTV, a network operated by Fox Television Stations and its syndication division Twentieth Television that was created to primarily a network programming option (in lieu of converting to a general entertainment independent format) for UPN and WB stations that were not chosen to affiliate with The CW. KOCB officially remained a WB affiliate until September 17, 2006; it affiliated with The CW when that network debuted the following day on September 18, at which time the station changed its on-air branding to "The CW Oklahoma City". (The station's branding changed again to "CW34" in August 2007.) KAUT, meanwhile, had joined MyNetworkTV upon that network's September 5 launch.

On August 25, 2007, a cable feeding KOCB's transmitter facility failed during a broadcast of a Dallas Cowboys-Houston Texans NFL preseason game, leaving the station off the air for the better part of two weeks. KOCB's analog and digital signals remained dark until 3:00 p.m. on August 29, only for the transmitter to fail again that night around 12:00 a.m. The station's direct fiber optic studio feed that was fed to headends operated by Cox Communications was only interrupted for a short time. KOCB's over-the-air signal returned to the air about two weeks later (on September 10) in time for the start of The CW's Fall 2007 primetime schedule. On March 5, 2012, KOCB and KOKH became the final two Oklahoma City television stations to begin carrying syndicated programs, station promos and commercials in high definition (rebroadcasts of KOKH's newscasts continued to be broadcast in 4:3 standard definition until August 2013, when that station upgraded its newscast production to HD).

On May 8, 2017, Sinclair entered into an agreement to acquire Tribune Media—which has owned NBC affiliate KFOR-TV and independent station KAUT-TV since December 2013—for $3.9 billion plus the assumption of $2.7 billion in Tribune-held debt, pending regulatory approval by the FCC and the U.S. Department of Justice's Antitrust Division. Because Sinclair and Tribune each owned two television stations in the Oklahoma City market, with KFOR and KOKH both ranking among the market's four highest-rated stations in total day viewership, the companies were required to sell either KOKH or KFOR (and optionally, KOCB and KAUT) to another station owner in order to comply with FCC local ownership rules. On April 24, 2018, in an amendment to the Tribune acquisition through which it proposed the sale of certain stations to both independent and affiliated third-party companies to curry the DOJ's approval, Sinclair announced that it would sell KOKH-TV and eight other stations—Sinclair-operated WRLH-TV in Richmond, KDSM-TV in Des Moines, WOLF-TV (along with LMA partners WSWB and WQMY) in Scranton/Wilkes-Barre and WXLV-TV in Greensboro–Winston-Salem–High Point, and Tribune-owned WPMT in Harrisburg and WXMI in Grand Rapids—to Standard Media Group (an independent broadcast holding company formed by private equity firm Standard General to assume ownership of and absolve ownership conflicts involving the aforementioned stations) for $441.1 million. The transaction included a transitional services agreement, through which Sinclair would have continue operating KOKH for six months after the sale's completion. Sinclair did not include KOCB in the sale, which would have also resulted in KAUT being sold to affiliate company Howard Stirk Holdings for $750,000, pursuant to shared services and joint sales agreements to which Sinclair would have entered to assume operational responsibilities for KAUT-TV following the sale's completion; which channel 34 would have formed a new legal duopoly with KFOR-TV and all three would have formed a virtual triopoly had Sinclair assumed ownership of that station.

On April 24, 2018, in an amendment to the Tribune acquisition through which it proposed the sale of certain stations to both independent and affiliated third-party companies to curry the DOJ's approval, Sinclair announced that it would sell KOKH-TV as part of a $441.1-million group deal to Standard Media Group, an independent broadcast holding company founded by private equity firm Standard General to assume ownership of and absolve ownership conflicts involving nine Sinclair- and Tribune-owned stations located in markets where both groups have television properties. KOCB, however, was not included in the sale; as a result, channel 34 would have formed a new legal duopoly with KFOR-TV once Sinclair assumed ownership of that station, but would have remained jointly operated with KOKH under a transitional services agreement for six months after the sale's completion. Since FCC rules prohibit common ownership of more than two full-power stations in a single market, Sinclair was to have spun off KAUT-TV to affiliate company Howard Stirk Holdings for $750,000; however, it would have assumed control of that station through shared services and joint sales agreements with Stirk.

Less than one month after the FCC voted to have the deal reviewed by an administrative law judge amid "serious concerns" about Sinclair's forthrightness in its applications to sell certain conflict properties, on August 9, 2018, Tribune announced it would terminate the Sinclair deal, intending to seek other M&A opportunities. Tribune also filed a breach of contract lawsuit in the Delaware Chancery Court, alleging that Sinclair engaged in protracted negotiations with the FCC and the DOJ over regulatory issues, refused to sell stations in markets where it already had properties (such as KAUT-TV), and proposed divestitures to parties with ties to Sinclair executive chair David D. Smith that were rejected or highly subject to rejection to maintain control over stations it was required to sell.


TV stations in Oklahoma
KOCB, Oklahoma City

KQCW, Muskogee

TV stations in Central, Northwestern and West-central Oklahoma, including Oklahoma City
KFOR 4 (NBC)
KOCO 5 (ABC)
KWTV 9 (CBS)
KWET 12 (PBS)
KETA 13 (PBS)
KTBO 14 (TBN)
KUOT-CD 21 (CTV)
KTOU-LD 22 (HSN)
KOMI-CD 24 (Youtoo)
KOKH 25 (Fox)
KTUZ 30 (TLM)
KLHO-LD 31 (TVALA)
KOCB 34 (CW)
KUOK 35 (UNI)
KUOK-CD 36 (UNI)
KBZC-LD 42 (OnTV4U)
KAUT 43 (Ind.)
KOHC-CD 45 (AZA)
KOCM 46 (Daystar)
KOCY-LP 48 (ESTRELLA)
KUOC-LD 48 (BUZZR)
KSBI 52 (MNTV)
KOPX 62 (Ion)
Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.